2014. augusztus 13., szerda

Kérdések tömkelegeeee

Kaptam ilyen kérdéses izé-bizékét. Na, igazából fogalmam sincs, mit kell tenni vele, ha kell azon túl, hogy írok 11 dolgot, és válaszolok 11 dolgot :) Mindenesetre köszönöm Reyklaninak, és üzenem neki, hogy Béláim :D

11 dolog magamrúúú:

1. Van még pár blogom, de nem szeretem őket, mert tele vannak rossz emlékekkel.
2. Szeretem az epret. Nagyon. De rossz hatással van rám.
3. Egyszer azt hallottam, hogy Fii-chan annyira Fii-chan, hogy az már Fii-chan, de nem közveszélyes. Hát oké O_O akkor ez egy harmadik valami magamról.
4. Hivatalosan Fi-chan. Csak kettővel leírva néz ki jobban.
5. Szeretek fárasztó viccekkel idegelni másokat ^^
6. Egyfolytában azzal b*szkurálnak, hogy uke vagyok >< *toporzékol*
7. Jelenleg azért fohászkodok, hogy szobatársam menjen már ki pár percre, hadd csináljam meg a szülinapi ajándékát XD
8. Szerintem az emberek általában meglepődnek azon, ha a mondatok nem úgy végződnek, ahogy ők azt krumplifőzelék.
9. Napszúrást kaptam, és fáj a fejem >_<  * nyíg-fetreng*
10. Nem tudom, mi legyen a tizenegyedik valami magamról.
11. Nem jutottam dűlőre, úgyhogy szeretem a yakisobát.


Az én kérdéseim

1)Mi az a dolog, amire nagyon vágysz?   - Azt hiszem, jelenleg nagyon szeretnék szerelmes lenni. Lehetőleg nem viszonzatlanul.
2) Szeretsz ott lakni ahol most vagy?  - Otthon nem. Nagyon nem. A koli nem rossz.
3)Szerinted milyen lehet olyan tündérként élni, aki mások kívánságait teljesíti?  Én nagyon élvezném :) Vajon teljesítheti a saját kívánságait is?
4) Mi volt a legbizarabb étel, amit kóstoltál?  disznóvér. Ízlett 5 évesen. De most már a szagától is rosszul vagyok. Meg a pomelo, ami köztudottan egy szőlő ízű barack.
5)Meddig mennél el a saját igazad érdekében?  Ordításig. Pedig nem is tudok ordítani.
6) Mi a véleményed az önbíráskodásról?  Nem tudom O_O

7) Mit szeretnél, mi tartson örökké?  Hm... fiatalság? Pénz? Barátságok? Fene tudja, a fontos dolgok tartsanak örökké, legyenek szívesek.
8) Miért kék a boldogság madara?  Mert az Erdő Kapitánya rajzolói olyanra színezték.
9) Milyen íze van a szabadságnak?  Olyan, mint az epernek ^^ És a pezsgőnek, eperrel. (~^ω^)~
10) Brit tudósok kimutatták, hogy... hexameterben tör az égbe a karcsu szökőkút, s pentameterben hull dallamos íve alá. * üti a térdén a ritmust*
11) Mosolygtál már ma? (Ha nem, akkor tessék. Itt egy vicc ösztönzőleg: Ketten jönnek le a hegyről. Az egyik futva a másik medve. /Különben is zöldre van a, zöldre van a Csillagkapu festve!/) Mosolyogtam, az tuti, de az egyik az csak illemből volt....-.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése