2014. május 19., hétfő

Nyitás

Hi!

Nyah, ide fog majd kerülni evry hülyeség, amit kiírok. Azért ide, mert van vagy 8 blogom, és itt van mégegy, kilencediknek, vagy fene tudja hányadiknak. Miért nem a többire? Mert elfelejtettem a jelszót, szőke vagyok.
  Mellesleg elég sok mindent le szeretnék írni, de nincs se ötletem, se merszem. Csak a írhatnék van még, de hogy miről, azt nem tudom. Kitehetnék ide régi fanficeket, de nem hiszem, hogy bárkit is érdekelne. Ha mégis... hát, állak elébe.
  Majd írok sok-sok egyebet, meg felteszem ie, amiket eddig írtam, csak nem reklámoztam. Úgyse fogja elolvasni senki, én meg majd abban a hitben élek, hogy deeee, van, aki ezt elolvassa, rajtam kívül. Biztos lesz. Úgy 3 év múlva. 2 ember. Vagy több. Az csak jó lenne. Egyenlőre nem vágok elébe a dolgoknak túl nagy reményekkel.
  Azért jó lenne tudni, mi érdekli a mai ifjúságot. Nem mintha én nem tartoznék bel még pár évig, aztán nemsokára lassan de biztosan kiöregszem, és olyan harmincas leszek, aki most éli a második gyerekkorát. Meg a harmadik. Meg a negyediket. Meg a sokadikat. De egyszer ki kell élni, ha már gyerekként nem sikerült.

  Amit szívesen írnék, aztán vagy fogok, vagy nem:
Kawaiiságok: mert aranyosak. Hello Kitty, My melody, Purdy, cicákok, kutyák, nyuszik (NYUSZIK *O* ) és minden, ami cuki.Ebbe kifejezetten nem tartozik bele a jááááj, de cukszi, a fiúcska, hogy odaadta a szívtranszplatra a barinőcijének a szivét, mert ez nem cuki, ez hánytató, ha valakinek cuki, akkor ide a punnyadt paradicsomot.

Vmi stílus: mondjuk lolita. Vagy pastel goth. Nem mintha sokat tudnék róluk, de tetszenek. Szivesen lennék egyik vagy másik, ha lenne rá pénzem. A mekiben dolgozva, ezek csak szép remények, de majd ha nagy leszek és vad... (már nagy vagyok, de nem vad XD )

Az animék: mert miért ne? Mi otakuk úgyis kihalófélben lévő állatfaj vagyunk, és még vadászati tilalom sincs ránk.

A cosplay: a fentiek miatt.

A nyelvtan nácizmus: Ez alatt persze nem egy darab vesszőhibát értek, hanem azokat, akkik nem túdnak hejessen irni, és ijenek.

És... izé.... ötleteket kérek.

Na, majd minnyá írok valamit. Mondjuk valami fanficet, vagy felteszek egy régebbit. Majd meglátom. Addig is kotlok a kettő közti választáson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése