2014. május 23., péntek

Tali Shuuval ^^

  Vééégre tudtunk talizni ezzel az elveszett leánykával. ^w^
Szerencsére 6-unkból 4-en el tudtunk menni rá, elvileg pedig úgy volt h senki sem ér rá majdnem. De tudtunk menni 4-en is, a hülyeségünkkel megbolondítani szegényt.
  Kimentünk a Bakáts térre, hát kiderült, hogy nem igazán oda kellett volna, de legalább találkoztunk Delain-nel, a vak kutyussal, aki tök kawaii volt. Ettünk puffasztott rizst, és majdnem berontottunk egy istentiszteltre. Raito templom-fétise, na, én mosom kezeimet XDDDD
  Végül több telefonhívás után kiderült, hogy Shuu az oktogonon tanyázik, így fel is kerekedtünk,és a Planet Sushi alatt megtaláltuk az kapualjban. :) Én már a zebránál: az ott egy Shuu lesz!!!!   többiek:  biztos?   Biztos hát ^^
  Oda is rontottunk, hát ő is rögtön kiszúrt minket, alig ordított a fejünkről, hogy bolond otakuk XD
Rögtön fel is kerekedtünk KFC-t zabálni, hogy Shuu is élvezhesse a pesti kuriózumokat XD
  Utána meg kiültünk az Andrássyra, alig burzsuj környék, láttunk vagy öt limót, abból egy tüncirózsaszín leánybúcsús volt, még a sofőr is nőci volt.
  Ökörködtünk kibaszott sokat, születtek is "mit üzensz apának?" képek, már csak az hiányzik, hogy : Apa, néééézd, találkoztam a barátaimmal: *kép - 4 nemzetközi jelet mutató animebuzi* ERROR, ERROR 404!!!!!
Köll nekem az a pikcsőr borítóképnek XDDDD
  Miután Shuunkat visszahívták  (TAT) segítettünk egy öreg bácsinak vinni a szatyorját, szegény ült a padon és majdnem ájuldozott, de mondta, hogy csak 5 háznyira lakik, így segítettünk neki, szegény még el is sírta magát, ha jól láttam, de egy aranyos bácsi volt.
  Utána meg kikísértem Tasut Kelenfőőőődre, másik két leánykánk meg ment mozisokkal mozizni XD
  Most meg arra várok, hogy gyűjjenek mán vissza, aludni szeretnééééééék!!!!!
XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése